2. heinäkuuta 2016

Rippijuhlakutsu vol. 2

Ennen kuin aloitan postauksen varsinaisesta aiheesta kirjoittamisen, haluan kertoa vähän kuulumisia koska nämä ovat tosi isoja asioita ja olen tosi innoissani ja haluan jakaa nämä kanssanne! Iiiip!!

1. SAIN OPISKELUPAIKAN Tampereen yliopistosta, pääsin lukemaan saksaa :3 oon ihan huippuinnostunut, olin ihan varma etten pääse valtavasta lukemisesta huolimatta (pessimisti ei pety). Ihan mahtava fiilis!
2. Lähden tänään poikaystäväni kanssa Provinssiin, koska siellä esiintyy lempparibändini Rammstein <3 oon odottanu tätä ihan hirveesti, reissusta tulee varmasti mahtava!
3. Mulla alkoivat eilen kesätyöt yhden kirkon hautausmaalla. Työ on ihan kivaa, työkaverit mukavia ja olen tosi onnellinen että sain kesätöitä!

Huhhuh mikä vuodatus, todella harvoin oon näin onnellinen ja hyväntuulinen. Mutta joo, sitten ehkä itse postaukseen. Kyselin täällä blogissa vähän aikaa sitten apua asiallisemman rippijuhlakutsun tekemiseen ja lopulta sainkin tehtyä ihan kelpo kutsun. Ehkä vähän tylsä, mutta eipä ainakaan ole sellainen kammoksumani "risti ja ruusu" -kuva, joka puolella ihmisistä taitaa kutsussa olla. Ainakin veljelle tämä kelpasi, taisi itse asiassa olla vain onnellinen, etten tehyt mitään ylimääräistä härpäkettä..

18 kommenttia:

  1. Hieno tuo kutsu ja onnea opiskelupaikasta :)

    VastaaPoista
  2. Tämähän on oikein simppeli ja tyylikäs!

    VastaaPoista
  3. Paljon onnea noista kesätöistä ja opiskelupaikasta! Ja tuo kutsu on muuten kans aivan ihana, tosin se edellinenkin oli kivan hassu :D Täällä btw toinen joka oli kyseisellä Rammsteinin keikalla hypettämässä kaverin kanssa, huhu...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoskiitos :3 oi hauskaa, tykkäsitkö? Musta oli mahtava keikka, oli ihan unelmien täyttymys päästä sinne!

      Poista
    2. Joo ehdottomasti, samaa mieltä että ihan mahtava koko keikka :D Rammstein kun on niin hyvä live-esiintyjä

      Poista
    3. Joo ja koko bändi on kyllä mulle muutenkin niin tärkeä että se varmaan vielä entisestäänkin lisäsi keikan hienoutta :3

      Poista
    4. Varmasti, voin kyllä uskoa että sellainen nostattaa vaan fiilsitä entisestään :D Itsellä ehkä kyseessä yksi lempibändeistä mutta ei se ykkönen, mutta kyllä se tunnelma tuppas vaan tarttumaan!

      Poista
    5. Joo se tunnelma oli kyllä aika ainutlaatunen :3

      Poista
  4. Onnea kaikista kolmesta uutisesta! :) Toi kutsu on kyl kiva, pelkistetty teema sopii tohon tosi hyvin!

    > kesayonunelmia.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Paaaljon onnea opiskelupaikasta! Ihan huippua! Todella hieno tuo kutsukortti kekseliäiseyydessään ja yksinkertaisuudessaan. Oli varmasti mukavaa Provinssissa, itse olin siellä viime vuonna ja oli upeat festarit, mutta tänä vuonna en päässytkään. Oli kuulemma upea se Ramssteinin keikka! Ja onnea kesätöistäkin :D Itsekin olen ollut juuri hautausmaalla kahtena kesänä töissä ja ihan mukavaa hommaa on.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii kiitos miljoonasta onnittelusta ja kehusta :''D joo Provinssi on tosi kiva, oon ollut siellä kerran aiemminkin ja oli silloinkin tosi upeaa

      Poista
  6. Ainiin heitin sulle haasteen, sillä pidän blogistasi kovasti♥
    http://mammamiiau.blogspot.fi/2016/07/blogger-recognition-award.html
    Vastaanottaminen on täysin vapaaehtoista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että haastoit mutta en periaatteesta koskaan tee haasteita :/ eivät sovi tähän blogiin

      Poista
    2. Juu eipä mitään, blogin linja on hyvä pitää sellaisena kuin se itseä miellyttää :)

      Poista