15. syyskuuta 2015

Tosissaan

Into taiteiluun on palannut ja viimeaikoina olen saanut aikaan tosi kummallisia töitä, ehkä kaikki alitajuntaiset ideat tahtovat yhtä aikaa ulos. Tällaisen sain tällä kertaa tehtyä, tykkään tästä tosi paljon vaikken yhtään tiedä mikä tässä on se juttu! Vähän pelottavakin tämä jollain tapaa on.. Joskus näitä vain syntyy kun alkaa piirtää.

Asiasta toiseen! Ruotsin kuuntelusta ja bilsan ylppäreistä selvitty, kohta olen vapaa, tosin bilsan sössin pahemmin kuin olisin koskaan voinut kuvitella ja on aika paha fiilis, huoh. Toivottavasti ruotsi perjantaina menee paremmin. Mites teillä, onko siellä joku muu tuskailemassa ylppärien kanssa? Miten on mennyt?

12 kommenttia:

  1. Sulla on ihan mahtava ulkoasu, tosi persoonallinen. :-)

    VastaaPoista
  2. Miten meni ruotsin kuuntelu, saitteko jo alustavat pisteet?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meni aika kivasti, alustavat pisteet 87/90 c: kaikki elämässäni ei siis vielä ole pilalla

      Poista
  3. Sua varmasti ärsyttää, mutta haluaisitko silti kertoa miten tuo bilsa sitten meni huonosti?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo no vaikka ottaa tosi paljon päähän niin kyllä mä siitä puhua voin :D siis yleisesti vaan vastasin liian lyhyesti ja ympäripyöreesti ja unohtelin asioita ja jätin kaikkea tärkeetä sanomatta laiskuuksissani kun sillä hetkellä ajattelin ettei niitä tarvita. Lisäksi vastauksissa oli kauheesti virheitä. Tässä lähinnä ärsyttää se että tuhlasin koko kesän lukemiseen ja nyt on odotettavissa ehkä just ja just B ._.

      Poista
  4. Tää kuva kuvastaa just niin ruotsin lukemista XD Mä olin ruotsissa kesätöissä ja osaan nyt puhua sitä sujuvasti, mut auta armias ku tulee kielioppiin ja esseisiin niin mä oon ihan hukassa. Hauskinta tässä on se, et nää osaamiset oli aina lukiossa just toisin päin:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kuulostaa hirmu kivalta olla ruotsissa kesätöissä, mitä teit? c: Mutta juu hyvä etten ole ainoa kieliopin ja esseiden kanssa tappeleva.... Tosin mulla ei kyllä puhuminenkaan suju :D

      Poista
  5. Voi apua, mulla on kaksarina vasta keväällä tulossa ruotsin ylppärit. Hermostuttaa ihan hirveästi kun samoihin aikoihin pitäisi valmistua toisesta koulusta... D: !!
    Ennakko-onnittelut ylioppilaslakista! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu mullakin on keväällä sitten loput kirjotettavana kun kirjotan hajautetusti eli keväällä pääsen ylioppilaaksi mutta kiitoksia c: Ja tsempit sunkin opiskeluihin, kyllä siitä ruotsista selviää!

      Poista
  6. Mullakin oli bilsan ylppärit ja fiilis on tyhjä. En yhtään osaa odottaa mitä tulee (ei ainakaan mitään kovin hyvää), joten odotan "innolla" kunnes ope on saanut alustavan arvioinnin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu sitä mäkin aika hulluna tässä venailen mutta kovin hyvää en odota :/

      Poista