24. marraskuuta 2014

Joulukortteja lukijoille

Mulla on tässä viimeaikoina ollut ihan mielettömän paljon koulukiireitä ja joku onkin saattanut huomata sen pienenä postaustahdin hiipumisena. En ole pahemmin ehtinyt piirtää tai maalata, joten mitään postattavaa ei ole ollut. Tällaisen kuitenkin sain tehtyä kun yritin purkaa stressiä sotkemalla maaleilla. Jaloista tuli ihan kivat, mutta jotenkin tämä näyttää muuten keskeneräiseltä.. En vain keksi mitä puuttuu, joten päätin että se on valmis.

Asiasta toiseen. Koska minulla on niin valtava kiire enkä luultavasti pahemmin ehdi postailla vielä pariin päivään, niin ajattelin palkita ihanat lukijani arvonnalla! Tahtoisin lähettää joulukortin teille kaikille, mutta resurssit eivät riitä yli 400 kortin väkertämiseen, joten päätin arpoa joulukorttien saajat. Lähetän siis kolmelle arvontaan osallistuneelle joulukortin :3

Olet mukana arvonnassa laittamalla kommentin tähän postaukseen, ohjeet tässä:
1 arpa: kirjoitat kommenttiin sähköpostiosoitteesi ja toiveesi korttiin liittyen.
2 arpaa: olet blogini lukija (mainitse kommentissa).
3 arpaa: mainostat arvontaani jossain (linkkaa mainostus kommenttiisi).
Mainitse kuinka monta arpaa sait! Suoritan arvonnan 30.11. kello 12:00.

46 kommenttia:

  1. Tonttulammas ja tonttukirahvi avaamassa joululahjoja :D
    lukija nimellä rose86
    kynsinauhatassi@suomi24.fi
    mainos: https://www.facebook.com/kynsinauhatanssi/posts/839311359464614
    3 arpaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos osallistumisesta & mainostuksesta c:

      Poista
  2. Toiveeni korttiin olis se, että siinä yhdistyisi joulun tunnelma ja eläimet.
    jannssku@hotmail.com
    ja lukijana olen luonnon lapsi nimellä
    2 arpaa siis! :)

    VastaaPoista
  3. Toiveeni olisi joku kissajoulukortti!
    tanja.k.luoma@gmail.com
    Ja lukijana olen tällä nimellä, eli 2 arpaa :)

    VastaaPoista
  4. Toiveeni korttiin olisi kissanpentuja ja pastellinen värimaailma :3
    leawww@windowslive.com
    Olen lukijana tällä nimellä, eli 2 arpaa c:

    VastaaPoista
  5. Toiveenani olisi että kortissa olisivat kaksi kissaani :3
    emma.kankaristo@hotmail.com
    olen lukija tällä nimellä, eli 2 arpaa :)

    VastaaPoista
  6. Toiveena jouluinen pupukortti :3
    kirppu901@gmail.com
    Olen lukija nimellä Sara H

    2 arpaa

    VastaaPoista
  7. Mielestäni olin jo lukijana, mutten ollukaan, nyt ainakin olen :)
    Eli 3 arpaa (jako täällä: https://www.facebook.com/xheartxhenriikkamds)
    Joulukuusen kuva ois kiva..
    xheartx.henriikka@outlook.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos mainostuksesta ja osallistumisesta!

      Poista
  8. lea.bjorn@outlook.com

    Toiveena joku hauska jouluinen kissa :3

    Olen lukijana bloglovinissa nimellä Lea :)

    VastaaPoista
  9. meeri.skinnari@hotmail.fi
    Toiveena mustaa huumoria :D

    Oon lukija :)

    2 arpaa siis.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta huumori joulukorteissa on parasta :D kiitos osallistumisesta! :3

      Poista
  10. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  11. Haluisin jonku sellasen, missä olis pari kissaa tonttulakki päässä & joululahjojen keskellä :3
    Oon sun blogin lukija c:
    Sähköposti: sofiasdays@hotmail.com
    Eli siis 2 arpaa :D

    VastaaPoista
  12. Toivoisin pöllömäistä joulukorttia :3
    ainapas(at)hotmail.com

    2 arpaa, olen lukija :)

    VastaaPoista
  13. 3 arpaa!
    jenamana@hotmail.com, Mutanttimarsu jouluisessa kahvi-/teekupissa ^u^
    Luen blogiasi! Mainostin omassa postauksessani ;)
    http://mutanttimarsu.blogspot.fi/2014/11/kuukausi-jouluun.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos osallistumisesta ja mainostuksesta!

      Poista
  14. 2 arpaa!
    nora.adler@hotmail.com, olen blogisi lukija :)
    Joku sellainen kortti olisi ihana, jossa eläimet olisivat kerääntyneet jouluaattona yhteen ja kortista huokuisi maaginen tunnelma. Ihanaa, kun jaksat järjestää tällaisen arvonnan :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos osallistumisesta! Ja pitäähän mun nyt ainakin osaa lukijoista jollain tapaa jouluna piristää :3

      Poista
  15. Moikka!

    Kaksi arpaa tulee ilmeisesti munkin saada, koska olen lukijana :) Mulle käy minkälainen kortti tahansa! En halua kahlita mielikuvitustasi kertomalla minkälaisen haluaisin, koska tykkään sun piirustuksissasi erityisesti siitä, miten omaperäisiä kuva-aiheita keksit.

    rosamaria.koskela@gmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos osallistumisesta! Ja juuri se oli idea, että aiheet kerrotaan, koska nykyään on vähän ideat loppu D: no, jos voitat niin enköhän mä jotain keksi.

      Poista
  16. 2 arpaa eli olen lukija c:
    Sähköposti: salla.raina@hotmail.fi
    Korttiin haluisin sellasen jonku tyttötontun jolla on tonttulakki & hiukset leteillä & sit sellaset söpöt hampaat ku sillä kissalla siinä sun kesäkissa postaukessa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awww ihanaa että joku on kiinnittänyt niihin hampaisiin huomiota tolleen kun tykkään niistä ite niin paljon ::3 ja kiitos osallistumisesta!

      Poista
  17. 2 arpaa, kiitos :--) (luen bloglovinin kautta !)
    sposti: rastasxx@gmail.com
    &jos satun voittamaan, niin haluaisin korttiini jonkinlaisen dystopisen joulun, ehkä zombie apocalypsen selviytyjiä jonkun nuotion ympärillä joulua juhlimassa ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Awww ihana idea :D ja kiitos osallistumisesta!

      Poista
  18. Ihanan persoonallinen palkinto! Ois ihan huikeeta voittaa, koska mä en saa koskaan joulukortteja yyh :D Osallistun yhdellä arvalla. Toiveita mulla ei kortin suhteen hirveesti ole. Joku jouluaiheinen söpö yksityiskohtia sisältävä piirrustus etupuolelle ja toiselle puolelle voit vaikka kirjottaa jotain piristävää :-)

    lenimakinen95@luukku.com

    VastaaPoista
  19. Yhdellä arvalla oon mukana :) Jotain söpöä ja hienot värit kortin kuvaan jooko ^_^ Hyvää joulua sulle jo näin etukäteen!
    revontulipalo@hotmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos samoin! :3 ja kiitos osallistumisesta.

      Poista
  20. 2 arpaa minulle, olen lukijasi :3
    Sähköposti: aippa-96@hotmail.com
    Korttiin oli söpöä saada kisu tai koira punatulkun kanssa lumessa tai jotenkin tai poro tai joku pörröinen pallo. Eläimiä siis mielellään. ._.
    Hyvää joulua sinulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos osallistumisesta! Ja hyvää joulua sinnekin c:

      Poista
  21. 2 arpaa minullekin :) Olen siis lukijasi google raadin kautta nimellä Nena Sofia. Sähköpostini on nsurakka@gmail.com
    Ja toiveeni korttia varten hmm.. Saat ihan vapaat kädet kyllä :D

    Ja tosiaan, hyvää joulun alusaikaa sinulle! :) Enköhän mä hyvät joulut tuu toivottaan vähän lähempänä sitten :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos osallistumisesta! Ja hyvät joulunodotukset sullekin :3

      Poista
  22. 2 arpaa, olen lukija bloggerin kautta :)
    Toiveena eläinaiheinen joulukortti ^^

    tiia.ranninen@hotmail.com

    VastaaPoista
  23. 2 arpaa (lukija bloggerin kautta) :) aivan ihana idea tää arvonta!
    jotain söpöä ja jouluista, saat vapaat kädet c:
    hyvää joulua siulle!:)

    minni1997@hotmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos osallistumisesta! Ja hyvää joulua sullekin :3

      Poista