10. lokakuuta 2014

Lenkkeilyä

Sarjakuva perustuu tositapahtumiin. Olen lenkillä niin kärsivän näköinen, että jo aika moni ohikulkija on kysellyt, olenko hengissä. Hassua. Olen kyllä todella ylpeä siitä, että olen vihdoin alkanut liikkua säännöllisesti. Tosin tämän monta viikkoa kestäneen flunssan aikana ei ole pahemmin tullut liikuttua mutta heti kun tämä menee ohi aion taas jatkaa liikkumista vaikka väkisin! Jos totta puhutaan, vihaan lenkkeilyä. Olen suunnilleen koko elämäni vihannut liikuntaa. Pakko kuitenkin edes hiukan liikkua etten paisu ryhävalaan kokoiseksi.. :D

6 kommenttia:

  1. Hitsit kun minunkin olisi pakko liikkua että en lihoisi :D ( täällä ihminen jonka paino ei liiku suuntaan tai toiseen mitä tahansa syö ja miten tahansa liikkuu :/ ) Tulisi ihan erilailla liikuttua kun haluaisi pysyä kunnossa eikä nyt se että "äsh, ei mun tartte lenkille lähtee kun ei se hyödytä mitään!" :D Onhan siitä tosin muitakin terveyshyötyjä ;) Miten sait pidettyä liikuntamotivaatiosi yllä? O.o Vai puhdas pakkoko sinut ajoi? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tollanen olis aika unelmatilanne D: ite syön niin paljon suklaata että yksin lukion aikana oon onnistunu lihomaan kymmenisen kiloa kun oon vaan istunut sisällä tekemässä läksyjä.. Nyt kuitenkin pakko on ajanut minut liikkumaan ja se onkin aika hyvä motivoimaan. En tahdo lihoa vielä pariakymmentä kiloa lukioaikana eli pakko yrittää liikkua :D suklaasta en luovu..

      Poista
  2. Oi, lisää sarjakuvia! <3 :) Tykkään näistä kovasti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, kiva että tykkäät :3 lisää tulee kun ehdin taas kunnolla piirtää.

      Poista
  3. Mää oon kans aina vihannu liikuntaa! Varsinki koulussa. Lenkit on ihan ok ja nyt oon käyny salilla ja siitä tykkään. :) Hyvä et ees jotain :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu koululiikunta on se kaikista pahin, en malta odottaa ettei sitä tarvitse enää kestää :D

      Poista