27. syyskuuta 2014

Parsakaali

Piirsin sarjakuvan parsakaalin kostosta, koska minulla oli tapana kertoa siitä lapsena tarinoita. Olin todella kyllästynyt siihen, että meillä syötiin parsakaalia niin usein ja kirjoitinkin paljon tarinoita, joissa parsakaalit kostivat isälle, joka niitä keitti. Olin kamala lapsi, tiedän :D

Nyt päätin kuitenkin piirtää saman sarjakuvana, mutten keksinytkään enää, kuinka parsakaali kostaa. Onneksi keksin silti mielestäni kivan lopetuksen. Tykkään kyllä tästä sarjakuvasta kovasti, se näyttää tosi kivalta. Ainoa asia, joka häiritsee, on ihmisten kädet. Niiden piirtämistä pitäisi kyllä vielä harjoitella.

10 kommenttia:

  1. XD Ihana kersa olet ollut :_D Itse söin pienempänä parsakaalia ihan mielelläni kuulemma mutta sitten vanhemmiten se iski vastaan enkä syönyt :_D Tosin nykyään menee jo :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, olin aika unelmalapsi muutenkin :D ja tykkään kyllä nykyään parsakaalista ainakin pieninä määrinä.

      Poista
  2. Ihana sarjakuva! >w<
    Nauroin kamalasti tuolle lopulle! :D
    Tuon parsakaalin ilme on ihana! :|

    VastaaPoista
  3. ootahan vaan ens yönä parsakaali tulee ja puukottaa sut keittiöveitsellä! >:(
    okei ehkä oon vaan hiljaa, mutta nauroin tälle, hehe!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneks meillä ei oo kotona parsakaalia D: ja hauskaa että tykkäsit!

      Poista
  4. XDD Mä nii innolla ootin miten se kostaa ja hämmennyin lopusta..
    Mut tosi hyvä sarjis oli, rupes hymyilyttää :'D

    VastaaPoista
  5. Hahahah ihanan tarina tän takana ^^

    VastaaPoista