16. syyskuuta 2014

Kaktuksen kohtalo

Oli pakko piirtää tästä surullisesta tapauksesta sarjakuva. Rakas kaktukseni eli vuoden ja sitten se mätäni yhtäkkiä pois. Ja tuo vesivärivedellä kastelu siis johtui siitä, että olin liian laiska viemään sitä vettä johonkin lavuaariin ja kaktus sattui olemaan ihan vieressä... En kyllä usko, että kaktus kuoli niihin vesiväreihin vaan siihen, että kastelin sitä hiukan liikaa.. Mulla ei pysy mikään kasvi kauaa elossa. Ärsyttää muuten, että viimisen ruudun kaktus ei näy kunnolla ja näyttää siltä, että mahani puhuisi :c

8 kommenttia:

  1. Mulle kävi ihan samalla tavalla, poislukien vesivärivedellä kastelun! Mulla oli ihanan söpö kaktus noin vuoden, mutta sitten se vaan mätäni. Siitä tuli ihan sellanen löllö. Surettaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi joku muukin ymmärtää tämän surun :c

      Poista
  2. Hänen poismenostaan on siis jo vuosi :/ Levätköön rauhassa ja rauha hänen piikikkäälle sielulleen.
    Mä poden huonoa omaatuntoa siitä, että tapoin kakskymmentä kaktusvauvaa viitisen vuotta sitten :C

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikun on siitä jo kauemman aikaa, luin väärin :D Mutta yksi elinvuosi on paljon, kun ottaa huomioon että tapoin ne vauvakaktukset muutaman viikon ikäisinä :I

      Poista
    2. Onneks sä otat osaa mun suruuni, heti on parempi fiilis.. :D

      Poista
    3. JA MÄ MUISTAN KUN SÄ PUHUIT NIIST VAUVAKAKTUKSIST! Mä muistan kerrankin jotain (jotain ihan übertärkeää...) D: se oli kyllä aikamoinen massamurha.

      Poista
  3. AIka symppist toi sarjakuva :'3 itelläki on ollu kaktus joskus, mutta sekään ei selvinny kun ei ollut tarpeeksi valoisaa paikkaa. Lisäksi niitähän ei tarvi just kastella, niin epäilen että se munki sai liikaa vettä... :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! c: ja juu, oon kuullut ettei niitä saisi pahemmin kastella muttakun ne näyttävät niin kuivilta että aina tulee annettua vettä vaikkei ne oikeasti tarvisi D:

      Poista