2. syyskuuta 2014

Ankkojen vallankumous

Eräänä päivänä teki mieli piirtää ankkoja. Paljon ankkoja. Laitoin äidinkielentunneillakin muistiinpanot puhekupliin ankkojen sanomiksi. Kotiin päästyäni piirtelinkin paperin täyteen erilaisia ankkoja ja kun en vieläkään saanut tarpeekseni, piirsin toisessakin kuvassa esiintyvän suuren ankan raidallisen version. Sitten en jaksanut enempää ankkoja ja siirryin tekemään läksyjä. Olisi hauska kuulla, mikä ankoista ylemmässä kuvassa on lempparinne, omani on ehdottomasti tuo suurin. Ps. en yhtään tiedä, kuuluisiko näitä kutsua ankoiksi vai hanhiksi. Ne ovat kai eri laji, mutten tiedä, kumpia nämä ovat..

Tuossa ylemmässä kuvassa muuten vilahtaa uusi ohutkärkinen musta tussini! Olen aivan rakastunut siihen. Ostin sen puolivahingossa, kun se sattui tulemaan kaupan päälle Copic -pakettia ostaessa. Suosittelen kyllä ehdottomasti kokeilemaan :3

18 kommenttia:

  1. Aivan ihastuttavia ankkoja :3 Mun lemppari on ehdottomasti tuo lasipurkissa oleva ankka! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti! Itsekin tykkään siitä kovasti :3

      Poista
  2. Minä kans pidän kovasti tuosta lasipurkkiankasta!

    Ps. ankoista tuli mieleen, että piirtoehdoituksena neitokakadu! T. 8-vuotiaan nymfin onnellinen omistaja. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, kiitos :3 ja oi että, sellanen pitäis tosiaan piirtää! Oon haaveillu omasta nymfistä jo ala-asteelta lähtien :c

      Poista
  3. Aivan valloittavia! Mä tykkään eniten tuosta vasemmassa alakulmassa räpyttelevästä ankasta, se näyttää ihan multa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :3 ja tykkään siitä itsekin kovasti!

      Poista
  4. Toi räpyttelevä, lentävä, isoin ja lasipurkissa oleva :D Ihan mahtavia kaikki <3

    VastaaPoista
  5. Mun puolesta (koska olen professionaali ornitologi) noi voi olla ankkoja tai hanhia, ihan sama. Ne on aika samanlaiset, mutta hanhet on vaan isompia :D En kyllä osaa sanoa mikä on lemppari, kun ne on kaikki niin söpöjä :3

    PS. Me ei tehdä äikän tunneilla IKINÄ muistiinpanoja :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtavaa saada sultakin hyväksyntä ankoille :D ja hihii, kiitti :3 + meillä tehdään muistiinpanoja joissa ei ole järkeä, koko opettajassa ei ole järkeä D: nukun niillä tunneilla mutta jos jaksan olla hereillä niin piirrän.

      Poista
    2. Ole hyvä vaan :D Mä oon jaksanut toistaseks sentään olla tunneilla hereillä, mutta ymmärrän sun suhtautumisesi äikkään kun kerroit siitä teiän opettajasta :I

      Poista
    3. Joo ja sit kun se on päivän eka tunti ja muutenkin väsyttää niin jopa mä nukahdan D:

      Poista
  6. Me ei tehdä äikäntunneilla yhtään mitään ja meidän äidinkielenopettajaa kutsutaan hanheksi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sitten voitkin piirtää hanhia vihkoos ja laittaa niille kaikkea tyhmää, mitä opettaja sanoo, puhekupliin :D sitä mä aina teen.

      Poista
  7. Varmaa monet sanoo tätä mut oot tosi hyvä piirtää!:) Ja mä niin tykkään tost sun bannerist :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Ja kiva kuulla että tykkäät :3

      Poista
  8. Oi että kun ihana ulkoasu blogillasi! Piirrät tosi hienoja ja hauskoja kuvia. En keksi mitään huonoa sanottavaa blogistasi. :)

    VastaaPoista